Toneel zaterdag! - Reisverslag uit Wanneperveen, Nederland van Aaltje Brink-Remmelts - WaarBenJij.nu Toneel zaterdag! - Reisverslag uit Wanneperveen, Nederland van Aaltje Brink-Remmelts - WaarBenJij.nu

Toneel zaterdag!

Door: Aaltje

Blijf op de hoogte en volg Aaltje

06 Maart 2009 | Nederland, Wanneperveen

We hebben gisteravond de generale gespeeld. Gelukkig ging er vanalles mis;-) We hebben zelfs een deel dubbel gespeeld:-) Dat belooft veel goeds voor morgenavond.

We hebben een zeer flexibele baas van het voormalig café chinees restaurant. Hij vertrok tegen een uur of half negen met de mededeling: jullie redden je wel hè?

Tja en dat kunnen we dus. Waar we afgelopen weken zelf de borrels meenamen, konden we nu putten uit de drankkast van restaurant De Herberg. Als het goed is zijn ze morgenavond officieel geopend en gooien ze ook de tap open. Dan kan gelukkig ook het publiek wat te drinken kopen. Hm en wij natuurlijk ook.

Ik heb er zin in! Wel fris trouwens in zo'n zomerjurkje de vakantie op Kreta spelen terwijl het achter de coulissen enorm tocht en de warmte van de kachel verdwenen lijkt te zijn.

Morgenavond 20.00 uur dan beginnen we! En het wordt lachen met ons blijspel "Krassen".

Groet Aaltje