Terug van Kreta - Reisverslag uit Wanneperveen, Nederland van Aaltje Brink-Remmelts - WaarBenJij.nu Terug van Kreta - Reisverslag uit Wanneperveen, Nederland van Aaltje Brink-Remmelts - WaarBenJij.nu

Terug van Kreta

Door: Aaltje

Blijf op de hoogte en volg Aaltje

28 Juli 2008 | Nederland, Wanneperveen

Lekker hoor een weekje niksen. De eerste keer voor mij een rustige vakantie en ik kon het wel gebruiken na al die inzet om mijn bachelor thesis voor die tijd af te krijgen. Volgens mij werk ik daar al vanaf maart aan.

Eten drinken slapen en af en toe een duik in de zee. En dan terugkomen en is het hier ook warm. En het lijkt de komende twee vakantieweken ook goed.

De opertatie van Willem (mijn schoonvader en dus Sjakie z'n pa) is goed verlopen zoals het nu lijkt. Hij is nog wel wat suf, maar we zullen morgen eens bij hem kijken.

En dan donderdagavond gaat Sjakie de lucht in met een luchtballon. Het is mooi om te doen. Die stilte daarboven en de mensen op de grond die je heel duidelijk hoort praten. Het weer lijkt goed dus dat gaat goedkomen.

Ik voeg voor jullie een paar plaatjes toe van Kreta. Ook daar heb je net als in Brazilië palmen. Lekker hoor. De warmte is wel anders dan in Nederland. Niet zo benauwd.

Nou groetjes, ik ga buiten genieten van mijn vers gemaakte ananas sapje:-)

Aaltje

  • 28 Juli 2008 - 20:31

    Janny:

    leuk hoor we zullen na boven kijken donderdagavond daarna naar dmd???

  • 29 Juli 2008 - 10:24

    Astrid:

    Hallo Aaltje,
    Toch nog een lekker weekje er tussenuit gegaan. Heel verstandig! Goed te horen dat de operatie goed is verlopen. Nu maar hopen dat e.e.a. het gewenste resultaat zal opleveren. Ik zal zwaaien naar iedere luchballon die ik zie donderdagavond. Ons huis is te herkennen aan een blauw zeil op het dak. Volgende week komt de rietdekker en het is hier een dikke bende op het moment. Ben vorige week 4 dagen in Bretagne geweest. Geweldig weer en meteen helemaal op kleur! Wens jullie nog een fijne vakantie en geniet van je rust.

    Groet Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wanneperveen

Mijn eerste reis

Ik ga hier bijhouden wat we de komende tijd doen.

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2009

Toneel

06 Maart 2009

Toneel zaterdag!

21 Januari 2009

Bijna op wintersport

18 Januari 2009

Tussen schaatsen en skiën

07 Januari 2009

Moe maar voldaan!
Aaltje

Ik ga hier bijhouden wat we de komende tijd doen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 440
Totaal aantal bezoekers 70278

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 08 December 2014

Cyprus

29 Juni 2014 - 16 Juli 2014

Frankrijk

30 Juni 2013 - 18 Juli 2013

Italië

27 November 2012 - 12 November 2012

Brazilië

20 September 2011 - 01 Oktober 2011

Turkije Kusadasi

13 Juni 2011 - 24 Juni 2011

Zuid Italië

23 Oktober 2009 - 25 Oktober 2009

Weekendje Zutphen

23 Januari 2009 - 31 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: