Terug van Kreta - Reisverslag uit Wanneperveen, Nederland van Aaltje Brink-Remmelts - WaarBenJij.nu Terug van Kreta - Reisverslag uit Wanneperveen, Nederland van Aaltje Brink-Remmelts - WaarBenJij.nu

Terug van Kreta

Door: Aaltje

Blijf op de hoogte en volg Aaltje

28 Juli 2008 | Nederland, Wanneperveen

Lekker hoor een weekje niksen. De eerste keer voor mij een rustige vakantie en ik kon het wel gebruiken na al die inzet om mijn bachelor thesis voor die tijd af te krijgen. Volgens mij werk ik daar al vanaf maart aan.

Eten drinken slapen en af en toe een duik in de zee. En dan terugkomen en is het hier ook warm. En het lijkt de komende twee vakantieweken ook goed.

De opertatie van Willem (mijn schoonvader en dus Sjakie z'n pa) is goed verlopen zoals het nu lijkt. Hij is nog wel wat suf, maar we zullen morgen eens bij hem kijken.

En dan donderdagavond gaat Sjakie de lucht in met een luchtballon. Het is mooi om te doen. Die stilte daarboven en de mensen op de grond die je heel duidelijk hoort praten. Het weer lijkt goed dus dat gaat goedkomen.

Ik voeg voor jullie een paar plaatjes toe van Kreta. Ook daar heb je net als in Brazilië palmen. Lekker hoor. De warmte is wel anders dan in Nederland. Niet zo benauwd.

Nou groetjes, ik ga buiten genieten van mijn vers gemaakte ananas sapje:-)

Aaltje

• 28 Juli 2008 - 20:31

Janny:

leuk hoor we zullen na boven kijken donderdagavond daarna naar dmd???

• 29 Juli 2008 - 10:24

Astrid:

Hallo Aaltje,
    Toch nog een lekker weekje er tussenuit gegaan. Heel verstandig! Goed te horen dat de operatie goed is verlopen. Nu maar hopen dat e.e.a. het gewenste resultaat zal opleveren. Ik zal zwaaien naar iedere luchballon die ik zie donderdagavond. Ons huis is te herkennen aan een blauw zeil op het dak. Volgende week komt de rietdekker en het is hier een dikke bende op het moment. Ben vorige week 4 dagen in Bretagne geweest. Geweldig weer en meteen helemaal op kleur! Wens jullie nog een fijne vakantie en geniet van je rust.

Groet Astrid