Toneel "Vrienden van het Vonder" - Reisverslag uit Wanneperveen, Nederland van Aaltje Brink-Remmelts - WaarBenJij.nu Toneel "Vrienden van het Vonder" - Reisverslag uit Wanneperveen, Nederland van Aaltje Brink-Remmelts - WaarBenJij.nu

Toneel "Vrienden van het Vonder"

Door: Aaltje

Blijf op de hoogte en volg Aaltje

27 April 2008 | Nederland, Wanneperveen

Hoi allemaal,

Gisteravond hadden we onze jaarlijkse toneel voorstelling. Het stuk heet: "Onrust in het rusthuis"
Het nieuwe bejaardentehuis is een week geleden geopend. Alles loopt nog niet op rolletjes, gelukkig zijn er nog maar drie bewoners. Onder andere Olle Alle die zijn kapitale boerderij heeft verkocht voordat hij het tehuis in ging. Driekus, een oude arme landarbeider die nu een veel comfortabeler leven mag leiden dan voorheen in zijn krot. En tot slot Miep, die altijd zo vitaal was, tot twee weken voor de opening van het tehuis, waardoor ze met spoed ook een plekje heeft gekregen en zich nu heerlijk in de watten laat leggen.
Deze drie oude van dagen kunnen rekenen op de constante zorg van de directrice, zuster Theodoramina en klusjesman Tammo. Het team is nog niet kompleet, wat er wordt nog druk gezocht naar een goede kok.

't Was mooi druk bij de voorstelling gisteravond en het publiek lachte veel. Wij ook trouwens. Lastig hoor om uit de slappe lach te raken en weer verder te spelen. Ik heb echt een super avond gehad!

Voor de mensen die niet weten wat mijn rol was. Ik was de kok die gezocht werd. Een louge type, die vroeger juwelierszaken overviel.

Ik zou zeggen veel plezier met de foto's want ik heb beloofd dat ik er hier een aantal neer zou zetten.

  • 28 April 2008 - 14:37

    BERTUS:

    SJAKIE NOG GESPROKEN ZONDAGMIDDAG VOELDE ZICH ZO-ZO TOT KONNINGENDAG.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wanneperveen

Mijn eerste reis

Ik ga hier bijhouden wat we de komende tijd doen.

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2009

Toneel

06 Maart 2009

Toneel zaterdag!

21 Januari 2009

Bijna op wintersport

18 Januari 2009

Tussen schaatsen en skiën

07 Januari 2009

Moe maar voldaan!
Aaltje

Ik ga hier bijhouden wat we de komende tijd doen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 70277

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 08 December 2014

Cyprus

29 Juni 2014 - 16 Juli 2014

Frankrijk

30 Juni 2013 - 18 Juli 2013

Italië

27 November 2012 - 12 November 2012

Brazilië

20 September 2011 - 01 Oktober 2011

Turkije Kusadasi

13 Juni 2011 - 24 Juni 2011

Zuid Italië

23 Oktober 2009 - 25 Oktober 2009

Weekendje Zutphen

23 Januari 2009 - 31 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: